9 Şubat 2012 Perşembe

Camın Buğusundaki İsim

Rengarenk bir son yazmak istiyorum...
Kırmızının beyazla, sarının yeşille bir sonu olsun istiyorum...
Hayatımın sensiz geçen anlarının toplamını hiç sayıp, sende kalmak istiyorum...
Aklımın değil, kalbimin sesini dinlemek istiyorum..
Seni seviyorum demek istiyorum..
En son ayrıldığımızda üzerime sinen kokunu, hiç ayrılmamış gibi tekrar içime çekmek istiyorum..
Gözlerimin gözlerinle buluşmasını istiyorum..
Kordon'da oturduğumuz banktaki gibi yan yana oturmak istiyorum..
Ellerimle yüzündeki yılların yaşanmışlığını alan çizgilerine, dokunmak istiyorum...
Ben seni istiyorum.
Seni.



Yıkılmış hayallerimin, kahramanı olan seni istiyorum...
Adının geçtiği her cümlemde, ağlarken biraz da gülümsemek istiyorum...
Uzun bir yürüyüşe çıkmak istiyorum, sonunda piknik yapacağımız..
Ellerimizin birbirine değdiği o uçurtmayı yine uçurmak istiyorum Gölet'e doğru...
Ben seni istiyorum seni.

En çokta biz olmak istiyorum...
Hep özlediğimi...

09.02.2012 08:29 Perşembe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder