22 Mayıs 2012 Salı

Aşk'a Doğru

Günümüz aşkları..

Sahte insanlar, sahte bakışlar, sahtelikler..

Evet, haklıyım.
Duygulardan yoksun insanların, (aslında içlerinde kurguladıkları kısa film tadında;) karşısındakini (aptal aşık diye tabir edilen); kendine bağlamak, her istediğini yaptırmak, hayallerini alt üst etmek için uydurdukları bir duygudur, aşk. Bunlar; aşkın ne olduğunu, nasıl yaşandığını bilmeyen varlıklar. Yaratıklar mı demeliyim yoksa? Çıkarlarına 'aşk'ı karıştırıp, en kısa yoldan finish'e nasıl ulaşırı-mı uygularlar. Ama şunu unutmamalıdırlar ki; finish'den devam ettiğinde yine; start'tan geçerler.

E tabi bu yaratıklar, sevmek ve sevilmek gibi kavramlardan uzak olduklarından, karşısındakinin gururunu da düşünmezler ve çoğu bu nedenle aldatır. Aldatır aldatmasına da, eli ayağına karışır ve tökezlerler (usta olanlar da var tabi, ama aptal olduklarından illa anlaşılır). Aldatılan taraf gururunu dinler ve ayrılır. Aldatan ise; başka birini bulmak üzere hiç bir şekilde; geri bakmadan devam eder. Çünkü o sevmez!

Çözülemeyen düğüm olur, aldatılanın hayatı. Ağlar, yas tutar. Aşk'a küser. Ama bilmiyor ki; bir pire için yorgan yakılmaz. Bir insan için, tüm insanlara karşı olunmaz. Aşk bu; nerede, ne zaman karşına çıkacağı belli olmaz. Aşk bu; hazır olmadığın an seni bulur. Aşk bu; aşk.

Sürpriz!
Ben geldim; adım Aşk. Uzun zamandır beklediğin, bazen ümidini kestiğin, bazen ağladığın, bazen de inanmadığınım. Aşk'ım ben. Susuzluğu bildiğin gibi, beni de bildiğin için geldim. Seni aşksız bırakmamak için geldim, gitmeye de niyetim yok.

Bana böyle sürpriz yapacak. Umutsuzluğumu, pişmanlığımı, inançsızlığımı yüzüme vurup; bunları söyleyecek. Sevgilimle planlayacağım tatiller, davetler, geziler, partiler olacak. Onunla aynı kitabı okuyacağız; aynı anda başlayıp aynı anda bitireceğiz; sonra da kitap hakkında konuşacağız saatlerce. Onunla şarkımız olacak bir de; en mutlu anlarımızda hep o çalacak, kulağımızda da, dilimizde de hep şarkı olacak.Bir de film tabi.. Birbirimize sevgi sözcükleri söyleceğiz; bizi anlamlı kılan, söylemekten bıkmayacağımız kelimeler olacak.

Sevgilim, sevdiğim, hep seveceğim olan; seni bekliyorum.

27.07.11 16:39

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder