22 Mayıs 2012 Salı

Seni Sen Yapanlar

O karanlıktan çıktım ben..
Attım kendimi, aydınlığa çıktım. Güneşi gördüm sonunda, hayata gözlerimi açtım. Mutlu olmanın keyfini varmaya başladım.
Kendimi soyutlamak yerine, somut(insan)larla yeniden konuşmaya karar verdim. Melankolik halimi bir ıssız adaya bırakıp kaçtım. Ulaşımı yoksaydım! Artık geri dönmesin.
Hayatın tadını çıkarma zamanı!
Hayatı anlama, yaşama...
Amacım : Fütursuzca, hayatta sadece(bundan sonra) mutlu olabileceğimi düşündüklerimi gerçekleştirmek olacak.
O ne dedi, bu ne dedi diye düşünmektense..
Sevdiğin ve senin için önemli olan değerleri kaybetme. Çünkü bunlar Seni 'sen yapan' şeyler.
Vazgeçme!
Söyleyenler, her zaman söylerler. Onların susacağı yok, sen kulaklarını tıka ve devam et!
Farkına vardın ya artık, gerisi kolay :))
06.06.2011 08:53

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder