22 Mayıs 2012 Salı

Sarhoşken Yazdıklarım

Niye kendimi üzmeyi bu kadar seviyorum ben, kendime zarar veremeyi??
Fotoğraflardaki mutluluğumu, belki tekrar diye aramayı niye sürdürüyorum hala???
Bitmiş, geçmiş dertlerimi niye hala sürekli yeni birşeymiş gibi sunuyorum önüme ?
Niye hep sorularla uğraşıyorum!!!
Niye seni hiç çıkaramyorum aklımdan?
Her içtiğimde, her ' ler de sen varsın!?
Kendimi bulmam için niye aklımdan çıkmıyorsun?
Sen mutlusun ( belki de öyle sanıyosun), benim niye mutlu olmamı istemiyorsun?
İçiyorum, sarhoş oluyorum( ağlayarak, körü körüne aşkla) acı çekerek...
Çık benden, benim bedenimden, ruhumdan..!
İstemiyorum seni!
Ruhumun can çekişini!
Azap duygusunu kendime yaşatmayı, çok seviyor gibi görünsem de..
Bıktım!
Bitsin bu ızdırap bitsin bu acı!
Kendimi sorumlu tuttuğum yazılar.,!
Yazık bana da! yazık karşımdaki hayatımı paylaştığım insana da!!
Sen mutlu olabiliyorsan, bende olabilirim değil mi??
Sen hayatını başkasıyla paylaşabiliyorsan bende yapabilirm bunu!!
Bende sevebilrim, bende 'woswosm'un ardına yazabilirim sevdiğim ismini!!
Beni kaydedebilirim sevdiğim isimini AŞKIM diye..
Bende yapabilirim!
Sen ol ya da olma...
Hani söyledğim şarkıdaki isimler gibi.. Ata...
Türk Sanat müziği dinleyebilirim, sen sevmesen bile..
Hiç sevedmediğin şeyleri yaparım ben!
Dinlerim, söylerim, ağlarım!
Sen sevmiyorsun diye....
Seni severim ama, hiç koşulsuz...
Aptal gibi... ŞAŞKIN ...İPSİZ SAPSIZ.. YALNIZ..
SENSİZ OLMUYOR !
KİMSE YERİNİ DOLDURMUYOR
KİMSE SEN OLMUYOR!!!
ACI ÇEKTİRME, HAYATI ZORLAMA!
BANA ZARAR VERME!
BENİ BENDEN ETME.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder