22 Mayıs 2012 Salı

Sobe

Uyumak istemiyorum artık..
Her gördüğüm rüya da, seni görmek zorunda mıyım? Resmen acı çektiriyorsun bana.. Cidden çok sıkıldım. Gerçekte yoksan, rüyalarımda da olma! İşkence olmaya başladın! Bilinçaltıymış, peh.. Bilinçaltı değil bu, sadece alışkanlık...
Olmayası olan, üzülmeme tek sebep olanı hatırlamak.
Ne kadar istemesem de, geliyor işte. Anca rüyamda görürüm zaten, o bile çok bana da..
Hayatımdan çıktığın gibi, beni de huzurlu ve mutlu olma ile birlikte bıraksan.. Yeterince hayatımda oldun zaten, daha fazla olma! Seni düşünmekten, kimseyi düşün(e)miyorum. Olmuyor, aklım hep sende.
Düşünmekten bir haldeyim..
Ve kayboluyorum.. Kimsenin bulmasına izin vermediğim gibi, kendim de çıkmıyorum. Biri sobe diyene kadar da, saklandığım yerden çıkmaya niyetim yok.
Hayatın oynadığımız oyundan haberi olmayıp, beni sobelemesinden de korkmuyor da değilim hani..
Sen saklandın, ben saklandım...
Seni biri sobeledi, ama ben hala bekliyorum o kuytu da.
Belki olur da, beni sen çıkarırsın yerimden hı olur mu?
Bekliyorum.
Belki de ben çıkarım yerimden.
Sana ihtiyacım kalmadan. 27.05.11 08:06

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder