22 Mayıs 2012 Salı

Karmaşa

Ne yapsan yıldıramazsın beni!
Dünya küçük derlerdi de inanmazdım, birbiriyle bağlantılı çıkar mı sürekli ?
Ama ben, artık eski ben değilim.. Ne mız mızlanırım, ne de çaresizce ağlarım bu olaylara.
Bir kitap okuyorum şimdi, bir cümlesi şöyle: " Düşündüğünden ne kadar kaçarsan, aslında onu o kadar çağırırsın". Haklı aslında, zıt kutuplar birbirini çeker; ne kadar bir konu hakkında korkarsan onu çağırırsım.
O yüzden biraz bırak hayatı, o şekillensin, sende istediğini yap. Birbirinize karışmayın, bulaşmayın... ;)

Eskilerden ders alıp, beni mutlu edenlerle birlikte geleceğime bakıyorum; yaptığım bu. Okuduğum kitabın adı gibi olmaması gerenkeleri S*ktir Et'iyorum.
Ölümden de korkmam mesela, arkamdan konuşanları da duymam. Zamanı gelince ölür zaten insan, konuşulanlara tıkar kulaklarını, sana da bakmam olur biter.
Düz mantık...
Kaçmam kimseden, ne deniz aşırı ülkelere giderim, ne de bir adım öteye; keyfimi hiç bozamam. Rahatsız da olmam ayrıca, umrumda olmaz, çünkü benim 'önemlilerim' ayrıdır. Beddua da etmem, edenlerin de bana tutturacağını sanmam.
Özür dilemesini de bilirim, yaptığım yanlışsa.. Gerektiği gibi.
Bırakıp gitmem ben; asla yarı yolda bırakmam, asla.
Gözlerimi de kaçırmam sevdiğimden, sevdiklerimden. Uzun uzun bakarım, gözlerimle severim çoğu zaman. Sözlerimi de esirgemem; patavatsızlıkta yapmam. Sadece gereken yerde, gereken sözleri söylerim.
Sevdiğimi söylemekten de kaçınmam; 'seni seviyorum' diye de herkese söylemem. Kişileri özeldir; benim için.
Herkes bu mertebeye gelemez bende.. Zorlu yoldur, herkes bunun önemini de taşıyamaz. Anlam katamaz bu cümleye, benimle. Ben istemeden.
Oynamam da kimsenin duygularıyla, acıtmam, kanatmam yaralarını.. Belki daha önceden biri yapmıştır bunu; o yüzden düşünürüm bunu.
Pollyanna da olmam tabi ki; biraz(cık) şeytani yönümde vardır hani. Göstermem kolay kolay, o tarafı hak eden olmadıkça.
Biraz da inadımdır tabi; sarı inadı derler buna. Dediğim dedik biri değilimdir, ama damarıma basmayın. Hiç tavsiye etmem.
Ağlarım da arada ama hep gülerim ben. Hayatı alaya alırım; severim daha çokta sevilirim. Sevmekte güzel sevilmekte.. Hak eden ve hak etmeyenler vardır birde... Maalesef böyle de kötüdür. Biraz üzülmek gerekir , biraz acı duymak. Ama hepsinin tadı farklıdır. Seven değil sevilen, ağlayan değil ağlatan olun. O zaman kıymetiniz bilinir ve aşık olunan olursunuz.

20.07.2011 14:04

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder