22 Mayıs 2012 Salı

Şizofren

"Bu kaçıncı söz?
Hala aynı şeyi yapıyorum, tekrar tekrar hatırlıyorum. Eziyet ediyorum resmen kendime..
Tek o mu var, sadece o mu olacak?
Hayır!
Eee, o halde neden hala boşu boşuna onunla sarhoş oluyorsun?
Bilmiyorum..
Herkes kadehini 'sağlığa' kaldırırken sen niye 'ona' kaldırıyorsun?
Sev...
-Miyorsun!
Aşığ...
-Değilsin!
Ama o benim için..
-Senin hiçbir şeyin değil, olmadı, olmayacak! Yeter kendine gel. Tamam herkesin 'İlk aşk'ı diye tabir ettikleri vardır ama, seninki takıntı(fazlasıyla!). Herkes 'ilk aşkı' ile mutlu olacak, hep onu sevecek hatta ve hatta onunla evlenecek diye birşey yok. Bu sadece ilk deneyimin, ilk gönül ilişkin, ilk aşkım dediğin kişi olabilir. Ki olmaması tuhaf olurdu zaten. Hepsi olabilir, herşey olabilir, herkes olabilir..
Hayatın getirdikleri kadar, götürdükleri de olur elbet. Adil davranmıyor her zaman, bazılarına davrandığı gibi sorun o.
'Ömrüm' diyecek birini bulduğunda, işte o an : o yaşadıklarının ne anlama geldiğini, sana tecrübe olduğunu ve 'gerçek'ten sevmediğini anlayacaksın..."
....diye sürekli konuşuyorum kendimle.

07.06.2011 09:45
-----

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder