22 Mayıs 2012 Salı

Kafa Yapısı

Gerçek mi yalan mı ben anlayamadım ?
Aşklar mı geçici, aşıklar mı?
Bugün aşık olduğun, fedakarlık yapabildiğin biri için; ayrıldıktan sonra başkasına aynı şarkıları göndermek, aynı sevgi dolu sözcüklerle hitap etmek olası mı? Tuhaf...
Bakıyorum da; olası aşıkların çoğu ya unutmak adına ya da lafta aşık olduklarından; yeni biriyle başladıklarında, gayet hiç birşey olmamış gibi, o kişi ilk'miş gibi devam edebiliyorlar.
Aptallık bende mi?
Ben hep İLK AŞIK olacağım kişiyi bekledim, bekliyorum da. Olanlar yapmacık ve sahte geldiği için en kısa yoldan ayrılma tercihimi kullanıp, buna son veriyorum. Ama insanlar, değer yargıları, değerleri; herkese göre farklılık gösteriyor ki sevmedikleri halde; devam ve başlama kararı alabiliyorlar.
İleri de herkes sevdiğiyle olacak dense, o kadar çift yer değiştirir ki.
Beni seven başka, benim sevdiğim başka, onu seven başka. Kısır döngü, hiç bir sonu yok.
Mutlu aşk olsa, her sevgi karşılıklı olsa, kimse ayrılmasa, üzülmese...
Olaylar ve şartlar maalesef...
Bu yüzden, doğru tercih çok önemli. Biriyle, bir ilişkiye başlamadan önce; arkadaş olunmalı ve karşındaki tanınmalı.
Değerleri, olaylara bakış açıları, düşünce yapısı...
Hani 'kafa yapı'sı tabiri uyuşuyor mu bakılmalı. Çok önemli, çok.
Bunlara bakmadan lönk diye başlandı mı; o kişinin yaptıkları ve söylediklerine şaşkınlıkla bakıyorsunuz.
O yüzden bir ilişkiye başlamadan önce; O'nu arkadaş olarak iyi tanıyın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder