30 Mayıs 2012 Çarşamba

Karmaşık Cümlelerim



Söylenmeyen sözlerim,
Kurulmayan cümlelerim,
Uyumadığım gecelerim,
Benliğimi kaybettiğim bir dünyam var.

***

Sıramı bekliyorum.

***

Gıyabımda konuşulanlara aldırış etmeden, fonda çalınan bir şarkının huzurlu notalarında tek başıma dans ediyorum.
Hayallere dalıyorum.
Engin denizlere açıyorum yelkenlerimi.
Mutluyum.
Huzurluyum.

***

Küçük bir şanstı istediğim, kendimden. Onu da beceremedim, bozdum bütün oyunu.

***

Dağıttım kendimi ve bir daha toparlayamadım; o dağılan yerinden...

***

Cevaplarıma sorular bulamıyorum; sorularımı soracak kimsem olmadığından.
Neredeyim ben?

***

Bu aralar; yaptıklarımda bir sebep aramayın. Amaçsız yaşamaya karar verdim.

***

Yağmurda yürümeyi özledim. Yürürken ağlamayı, kimse fark etmeden...

***

Gözlerime baktığınızda ufak bir kız görüyorsunuz ya hani; işte o kız hep orada. Unutmayın.

***

Dinlediğim tek bir şarkı acıtıyor içimi; 'umudummuşsun yarınlarıma'.

***

Gitmek...
Eğer gidince bitecekse bu mutsuzluğum. Terk ediyorum herkesi, herşeyi...

***
31.05.2012 09:20

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder