22 Mayıs 2012 Salı

Bir Şey Yetiyor Bazen

Bu olmak zorunda mı?
Ben her yazıya başladığımda, seninle olan şarkılarımız çalmak zorunda mı?
"Olmaz, bu bize yapılmaz, kalbim uslu durmaz, bir çılgınlık yapar!
Korkarım, aşkımın şiddetinden!"
Herkesin bir sınırı vardır, benimde aşıldı!
Sabır, sabır, sabır.. Yok bitti!
Gittiğimiz yerlere gitmiyorum, dinlediğimiz şarkıları dinlemiyorum, eşyalarına bakmıyorum. Daha ne yapayım?
Ama oluyor, sen geliyorsun gözlerimi kapattığımda..
Biri biniyor otobüse, senin kokun..
Biri sesleniyor, oğluna senin ismin..
Bir araba geçiyor, senin arabandan..
Bir ses yetiyor sadece.. Adın geçiyor ve yutkunamıyorum. Bir şey düğümlenip kalıyor boğazımda, gitmiyor, kalıyor.
Radyo da bir şarkı çalıyor, bana gönderdiğin şarkılardan biri. Bazen öyle bir denk geliyor ki, ard ardına çalıyor hepsi.. Acaba diyorum, acaba?
Neyse saçmalıyorum.
Boşver sen beni, benim ki sadece bağımlılık..
Bazıları sigaraya, uyuşturucuya bende sana bağımlıyım. Onlar yavaş yavaş öldürür ama bir kere öldürür.
Sen beni her gün, her aklıma geldiğinde öldürüyorsun..
27.05.11 08:15

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder