22 Mayıs 2012 Salı

Egoist Kimlikler



Pekala.
Her şeye, herkese, her söylenenlere pekala!

Ne olacak? Mutlu olacak mısınız? Oldunuz diyelim, bir süre sonra sıkılmayacak mısınız, her isteğinizin olmasından? Gerçi o kadar bencilsiniz ki, kendi mutluluğunuz önemli! Karşınızdakinin ne düşündüğü, ne hissettiği, ne yapmak istediği pekte önemli değil hani. Yaşamınızı sürdürdüğünüz bedenlerinizin içindeki, o saf ruhlarınıza egoist kimliklere bürümek ne de hoş!

Aslında boş!

At gözlüklerinizi çıkarıp, biraz da etrafınıza bakın. Sadece siz yoksunuz, sevdikleirniz, sevenleriniz, sizi sevmeyenler ( gerçi onlar da önemli değil, o kadar bencilsiniz ki! ), sizin sevipte karşılık bulamadığınız kişiler var!

Ama hiç mi hiç sorun değil bütün bunlar, SEN varsın! Sen daha önemlisin, hep sen ol!
Doğru, haklısın.
Ne biçim bir hayat bu?!
Niye insanlar kendi çıkarları uğruna, başkasına zarar veriyor?
Niye arkadaşlıklar bile, menfaat üzerine? Niye lafta aşklar var?

Haklısınız...

Hatayı yapan benim. Her benimle ilgilenene aşk, bana derdini açana dost gözüyle bakıyorum. Oysa bencil olsam, ne üzüleceğim, ne de boş hayaller kuracağım..

Şimdi?

Gerçek bir karar aldım, yegane emelim : Bencillik!
Biraz da böyle deneyelim, kim bilir belki olur ;)

Perşembe, Nisan 28, 2011

3 yorum:

  1. ya daha öncesinde sormuşmuydum hatrlamıyorum ama gerçekten çok merak ediyorum.bu cümleler sana mı ait yoksa alıntı mı?Aslnda bu sorum tüm yazılarına sormak istediğim bir soru.eğer sana aitse yüreğine sağlık gerçektn çok güzel ifade ediyorsun kendini...Eğer ki sen yazmamış alıntı yapmış isen de ellerine sağlık ve çok teşekkürler bu güzel yazıyı paylaştığın için:)

    YanıtlaSil
  2. :)) Teşekkür ederim öncelikle, hepsi bana ait; satır satır, kelime kelime.

    YanıtlaSil
  3. yüreğine sağlık ozmn:)

    YanıtlaSil