22 Mayıs 2012 Salı

Dönüm Noktası

İnanıyorum.
Hayatımın dönüm noktası olacak bu sefer. 'O' gelecek. Gelecek ve beni benden alıp götürecek, beni benden daha çok sevecek.
Gerçekten olacak bu! Uğurladığım, bir daha olamayacak sandığım mutluluğum geri dönecek bana, hemde gitmemek bitmemek üzere. Öylesine yaşayacağım ki bunu, tam anlamıyla AŞK'ın dibine vuracağım. Özlemim, çabalarım, geçmek bilmeyen zamanım hepsine değecek. Sadece onu düşüneceğim, onsuz bir anımın geçmesini istemeyeceğim. En iyi dostum, en iyi arkadaşım, AŞK'ı yaşadığım olacak. Geçmişe peşkeş çekip, geleceğe umutla bakacağım. Birlikte vakit geçireceğiz, birbirimizi anlayacağız, çokta iyi anlaşacağız. Başka bir bakacak bana, başka bir sevecek, başka olacak, başka...
Şikayet etmeyeceğim bu sefer;
-Olmuyor. Yapamıyorum, sevemiyorum demeyeceğim.
-Düşünmeyeceğim sonunu, sadece 'O' olsun, yeter ki diyeceğim..
Hayal değil bunlar, çokta abartmıyorum. Ama bu olacak!
Bana "Hala mı düzenli bir ilişkin yok" diyen arkadaşlara inat ettiğim için değil, sadece bunun olacağını bildiğim için söylüyorum bunları. Bir nevi, içini dökme. Dert yanma değil bu, sadece optimist yaklaşıyorum.
Bu sefer, bu sefer olacak.
Umutluyum, mutluyum..
15.06.11 07:54

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder